via686b + sblive 5.1

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 12:27:36 MET DST

Sprzet:
Geforce 256 SDR
Soltek 75kav z najnowszym BIOSem
512 RAM
karta sieciowa na Realteku 8931
2xHDD (Baracuda 4 + u5 bodajrze)
CDROM, nagrywarka
WindowsXP i Debian sid

Niestety mam problem z dziwekiem. Znany juz zreszta. Wylaczylem AGP Fast
Writes, i ustawilem na 2x, mam zainstalowane najnowsze via4in1 pack,
probowalem na wszystkich slotach PCI (i nie wiem czemu, ale zawsze SBlive
dzieli przerywanie z GeForcem, ACPI i czyms tam jeszcze i zawsze jest to
IRQ5 lub 3, zniama w BIOSie nie zmienia nic). Co moge jeszcze sprubowac
zrobic? Moze jeszcze jakies inne ustawienia w BIOSie?

Pordrowienia
Rumil