Re: DFI AK 74-EC

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 01:43:19 MET DST

W artykule <aoonqi$l86$1_at_news.tpi.pl>
Usenetman Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Teraz toscie mnie wystraszyli i zastanawiam sie co z tym fantem zrobic. Niby
>na stronie producenta stoi jak byk "...1,2 and faster..." ale z tego co
>slysze to z tym moze byc roznie. Chyba skonczy sie tym, ze zabiore peceta do
>sklepu zeby tam na miejscu sprawdzic czy ruszy z procesorem 1,2 lub 1,3. Nie
>mam nawet w tej chwili zadnego takiego procesora do pozyczenia zeby
>sprawdzic czy chodzi. Zostaje tylko sklep. No coz, ryzyk-fizyk. Chyba
>wstrzymam sie z wymiana pare dni i rozpoznam temat bardziej szczegolowo. Jak
> [...]

Na szczęście mam 'znajomy' sklep, więc ze sprawdzeniem nie będzie problemów
ale myślałem że ktoś już to zrobił.
A tak w ogóle to jak już się okaże jaki max. procesor pójdzie, to spróbuję na
starym poprzecinać mostki mnożnika, podobno na 800 Mhz to pójdzie lekką ręką
a z odpowiednim chłodzeniem może do 1 Ghz (na THG chyba kitów nie wciskają).
Taki Duron 600 już dzisiaj jest nic nie wart a co dopiero za kilka miesięcy
(wymienie pewnie jak cena spadnie do 150 PLN).
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/