Re: SCSI czy IDE

Autor: Arti (artiiii_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 23:05:27 MET DST

> No to wtedy większy dysk. Ale ja znam firmy, w których
> na przykład cała dokumentacja za parę lat to 1.5 GB dokumentów

Dokumentacja tak, produkcja już nie.
Chodzi mi o to, na jakim etapie braki w szybkości dają o sobie znać?
przy 10 użytkownikach? Przy 50? Przy pierwszej setce?
Bo kiedy firma rozrośnie sie do 100 to już nie serwerek będzie potrzebny
tylko serwer

> Nie trzeba od razu stawiać Win2k :) Zresztą Win2k ze swapem
> mieści się w 1.5 GB, jeśli się go rozsądnie zainstaluje.
> A FreeBSD z Sambą zajmie duuuużo mniej :)

Ale ja nie zaufam Sambie jako PDC, nie zamienię MS SQL Server na MySQL :)
Nie będę kombinował z open wynalazkami miast Exchange'a
na coś się trzeba zdecydować
No perla mzna by zamiast VB do makr ale to juz inny temat i inna grupa.

Arti