Problem z kolorowym kartridzem do HP920c

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 21:07:53 MET DST

Kupilem na gieldzie nowy HP920c i przy drukowaniu w kolorze nie ma
zoltego, a jest zielonkawy, czerwony nie jest czysty a buraczkowy,
niebieski tez taki przybrudzony.
Czy mozliwe, ze ktos w podmienil kartridz, bo nie widac sladow
napelniania, typ sie zgadza Nr 78.
Czy mogly sie kolory same wymieszac w srodku, albo ktos wlal atrament
przez dysze ( czy to mozliwe) , ponownie zafoliowal i sprzedal jako nowy
?
Symbol c6578d.
Czy da sie cos zrobic z tym kartridzem, gdy mi nie zechca wymienic,
plukanie, napelnienie , zwrot do HP ?

Najbardziej mnie dziwia te kolory, zamiast czerwony, niebieski, zolty
jest zielonkawy, czerwony, niebiesko-zielony.
Moze ktos napelnial ale zle dobral kolory tuszy i podmienil w sklepie ?

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).