Re: GF 2 MX 400 + zwisy

Autor: Pjotr (pjotr_at_NOSMAP.go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 20:56:01 MET DST

Witam,
problem zwisow zniknal po zainstalowaniu sterow 1.9! Dzieki za pomoc!
Jednak szybkosc tej karty bardzo mnie zaskoczyla - negatywnie. Na tej samej
karcie 64 MB DDR mialem ponad 2100 punktow w 3DMark2k, w tej... 716 :-(
Dlaczego jest az taka roznica? Przeciez mam 128 bitowa szyne dostepu do
pamieci, wiec wydajnosc powinna byc wyzsza, prawda?
Pozdrawiam
Pjotr