Re: Pomóżcie co wybrać ?

Autor: marek (mareklodz_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 20:50:26 MET DST

jesli chodzi o tania "oryginalna" eksploatacje to HP odpada
A wogole to nie wiem czy jeszcze dostaniesz hp 845c poniewaz hp juz tego nie
produkuje.
teraz sa nowe modele typu 3325 i niektore z tych nowych maja jakies czujniki
ktore podobno uniemozliwiaja kozystanie nieoryginalnych tuszy i kartridzy.
co do lexmarka to atramenciki tez nie sa za tanie i tez sa napelniacze
Canon najtansze atramenty oryginalne oczywiscie poza tym odpowiedniki typu
EMTEC w dobrej cenie. jesli stac cie na drukarke za okolo 740 zł to polecam
canon s-520.

Użytkownik "Marceliszpak" <marceliszpak0_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:aop3cp$ui$1_at_news.tpi.pl...