Re: ASUS i oczy

Autor: Henryk (h.podolak_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 20:03:55 MET DST

Shade_ wrote:

> Czytajac Twojego posta powaznie sie zastanawiam nad kupnem L3. Byl to moj
> "typ" nr 1 ze wzgledu na mozliwosci sprzetowe jakie oferuje, ale ten monitor
> to kiszka straszna. Chyba jednak zostane przy HP ...
>
> Pozdrawiam
> [shade_]

Najlepiej obejrzyj sobie parę różnych _działających_ notebooków (nie za
szybką). Ten Asus rzeczywiście miał najładniejszy wyświetlacz,
1400x1050, bez kratek jak te mniejszej rozdzielczości.
Najlepiej byłoby przed zakupem przez jakiś czas się w takie urządzenie
popatrzyć, popisać na nim lub czytać.
Jeszcze raz podkreślam, że nie chodzi tu o mruganie widoczne gołym okiem
  (choć ja mam _wrażenie_ , że delikatne drżenie obrazu kątem oka
widzę). Ale mówię - mogą tu wchodzić w grę jakieś inne sprawy.

Henryk