Re: Chcę kupić kompa - kilka lammerskich pytań

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 18:31:30 MET DST

gospro_at_wp.pl wrote in news:3e6a.00000dd9.3db02228_at_newsgate.onet.pl:

> Chciałbym kupić kompa, mam ograniczone mozliwości finansowe, a poza
> tym jestem raczej lammerem, więc mam nadzieję, że mi pomożecie.

nie kupuj w sklepie , znajdz dobrego skladacza, popros o propozycje i podaj
je tutaj do skomentowania,
napisz DO XCZEGO ma byc komp

> 1. Czy dystki twarde samsunga są dobr, bo słyszałem, że nie i juz
> lpiej kupić Seagate czy Maxtor?

obojetne , Samsung = 3 lata gwaracnji , zaleszy do czego jest komp

> 2. Jaka jest różnica między pamiecia DDRAM SDRAM czy RIMM?

cena :) wydajnoisc, wyglad ..

> Zastanawiałem się nad kupnem SDRAM, może być, czy lepiej sobie darować
> i kupić DDRAM (chyba są nowsze albo coś ??)

DO CZEGO ? do snopowiazalki ? jaki procesor ?

> 3. Jaki modem polecacie, Zoltrix może być, czy coś innego?

tni z transformatorkiem , obojetne jaki w sumie

> 4. Co do płyty głównej, Asus SDR i DDR czym się różnią - zależy, jaka
> pamięć?

wszystkim sie roznia , konkretne modele jakie ?

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P