Re: Neostrada Plus

Autor: Maciek (maciekc_at_free.polboxYZ.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 18:06:36 MET DST

> Czy ktoś mógłby mi pomóc jeśli chodzi o podzielenie neostrady
> na dwa kompy?

To zalezy co masz do dyspozycji. Niektórzy stawiają dodatkowy komputer z
linuxem. Inni mówią, że jak się troche pokombunuje to da się udostępnić
połączenie tak jak w starej neostradzie czy SDI. Po szczegóły odsyłam do
googli, bo nie jestem specem i nie chcę czegoś przekręcić. Ale da się
udostępnić:)

Maciek