Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 17:27:43 MET DST

j23 wrote:

> To juz ty mowisz o sobie WSZYSCY, kiedys wprawdzie krolowie mowili o
> sobie MY ale zeby od razy WSZYSCY.

> Gdybym chcial CIEBIE obrazac (nie WAS), to bym to zrobil, ja tylko
> pisze jak jest.

Nie widze sensu takiej dyskusji :/ Juz nawet nie starasz sie cokolwiek
napisac na temat w tym watku, tylko ciage wypisujesz jacy to inni sa... :/

Puki nei napiszesz czegos na temat EOT

> Ja nie przestrzegam, moze bys tak przeczytal swoje wlasne posty...

Brak kodowania, brak podpisu, wczesniej nie wycinales sygnaturek,
nie piszesz na temat...

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...