Re: Abit SE-6 i815e (ICH2)

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 15:11:07 MET DST

Użytkownik "Adam S" <adam-78_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy ABIT SE6 INTEL 815 to jest wersja "wszystko w jednym" - ze
zintegrowaną
> kartą graficzną i dźwiękową?

Tak

Czy płyta daje możliwość ustawienia napięcia
> procesora inneg niż wartość nominalna dla danego procesora?

tak

(interesuje mnie
> czy mozna ustawic napięcie NIŻSZE niż standardowe - 1,5 V zamiast 1,65 dla
> Pentium 3 "Coppermine")

Płyta ma soft menu III lub II (zaleznie od wersji) - ja mam z SMIII i
napiecie celerona 950 MHz Coopermine zmienilem z 1.75 na 2.00 FSB z 100 na
133 i dzieki temu mam 1266 MHz - w pelni stabilne - ale nigdy nie probowalem
obnizac tego napiecia - sprawdze i moze sie jeszcze odezwe czy pozwala na
to.

zarowno w smII jak i III mozna zmieniac napiecia i mnozniki - tylko ze
smIII daje wiecej mozliwosci (ma wiecen ustawien)

pozdrawiam

syro