Re: Moc zasilacza

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 14:12:23 MET DST

> To jest wlasnie podejscie ludzi, ktorzy naciagaja klientow na drogie plyty,
> ja tego NIGDY nie robie.

Ja nikogo nie naciagam, z tej prostej przyczyny, ze nie handluje sprzetem,
a jedynie go kupuje.

> UPS glupial - co to znaczy? moze byl niezrownowazony psychicznie :-),

Wylaczal sie. Piszczal, czasem nieprzerwanie przez 15 minut. Twierdzil, ze
brakuje napiecia w sieci, wiec zasilanie leci z baterii, pomimo tego, ze
w gniazdku bylo wszystko normalnie itp.

> rozladowywal sie - po prostu miales uszkodzonego UPS-a, wiec po prostu
> trzeba go bylo wymienic w ramach gwarancji.

Wymienilem UPSa, wymienilem akumulatory, bez zmiany.

> tak ogolnie po prostu mysl - jesli masz problemy z instalacja elektryczna,
> to trudno miec pretensje do producentow zasilaczy. Kazdy zasilacz ma jakas

Jezeli caly sprzet elektryczny (lodowka, pralka, telewizor itp.) dziala
normalnie, a problemy stwarzaja _tanie_ zasilacze, przy czym te niby
bardziej markowe dzialaja bez klopotow, to guzik mnie obchodzi stan mojej
instalacji elektrycznej, a za to interesuje mnie padliwosc tanich
zasilaczy. Proste i logiczne...

> tolerancje zwykle ok 200-250V jak do podlaczych do napiecia wahajacego sie w
> granicach 160-300V to wiadomo, ze sie spali. Co wiecej nie powinni go

Gdybym mial takie wahania, to by mi wszystko w domu padalo.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..