Gwarancja i IBM

Autor: ChlopakRzeznika (chlopakrzeznika_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 13:14:24 MET DST

Czesc !

    Sytuacja wyglada tak: Kupilem w zeszlym roku dysk IBM Deskstar 40 GB, no
i niestety wysypal sie i na czym polega problem. Otoz kupilem go w miescie w
ktorym juz nie mieszkam a ono jest oddalone od Warszawy ( w ktorej mieszkam
obecnie ) o kilkaset kilometrow i nie bardzo usmiecha mi sie jechac zawiezc
go i wracac po dwoch tygodniach znowu. Zostaje mi tylko poczta ?
        Czy nie ma mozliwosci, zostawienia go w jakims autoryzowanym
serwisie IBM w Warszawie ?
Gdyby ktos mogl cos zasugerowac to bylbym bardzo wdzieczny ! Aha niestety
nie mam karty gwarancyjnej a tylko stickera sprzedawcy i etykiete IBM z data
produkcji Jul-2001 ( gwarancja 3 lata )...

Pozdrov.