Re: Prosze o pomoc

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 11:32:09 MET DST

> To zależy na jakiej kości. Ja mam płytkę VIA P4PB pod P4 2.4 i 512 DDR
> (266MHz),ATI RADEON 8500 i chodzi dobrze.\
> Płyta ta obsługuje także pamiątki na 333MHz.
> System jest stabilny i nic nie wskazuje na to rzebym kupił intela :) Cena
> takiej płyty to 550zł
> Zastanów się też nad Asusem na SISie np P4S8X - SIS 648. Jest nieźle
> wypaśona np.SATA i też dobrze chodzi.
> Tylko cena jest wyższa bo 750-780 zł.

Ja myslalem o chipsecie Intela np Intel 850 / Intel 845
Ale znalazlem taka informacje ze wszystkie płyty główne na chipsetach intel
850 i intel 845
obsługują tylko karty graficzne AGP 4X (1,5V) i nie obsługują trybu AGP 2X
(3,3 V).
Instalacja na takich płytach kart AGP 2X lub AGP 1X, które działają na
napięciu 3,3 V będzie
skutkowało brakiem pracy takiej konfiguracji lub nawet uszkodzeniem płyty
głównej.

Dzieki za zainteresowanie, poszukam plyt ktore wymieniles, szczegolnie asus
mi sie podoba ale ta cena ...

Pozdrowienia
Slawek