Re: ATA100 HotSwap?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 11:10:08 MET DST

> a te kompy sa daleko od siebie???

2mb

> bo moze lepiej tylko kabelkiem polaczyc i miec siec na FW :)

To tez biore pod uwage.
Przy sieci dochodzi jednak inna kwestia - duze operacje
dyskowe obciazaja w widoczny sposob komputer w
ktorym jest dysk.

Zastanawiam sie czy nie bedzie wydajniej przygotowac 20-30GB
danych na dysku FW bez obciazania innych komputerow,
a potem tylko przepiac dysk i obrabiac na glownej stacji.

Narazie wychodzi na to, ze tak bedzie najsensowniej.