o cisze prosze!

Autor: Krzysztof Staruch (kstaruch_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 10:33:39 MET DST

Witam, i o rady pytam:

1) Mam straszny problem z halasem, a jako ze czesto siedze przed komputerem do pozna w nocy (a
czasami cala noc) i nie mieszkam sam, to rano ledwo z zyciem uchodze:). Na procku (A 1600 XP)
siedzi sobie Volcano 7 i to dranstwo tak wyje. Wyciszanie mata nic nie dalo, bo przeciez nie zatkam
otworow wentylacyjnych (temp. plyty - ok. 37*C, temp. procka - do ok. 58*C - wyniki Asus Probe'a). Co
byscie radzili? Moze Volcano 7+ i mniejsze ustawienia predkosci? A moze (w ostatecznosci) woda go?
Czy mozliwy jest obieg wody nie wychodzacy poza obudowe (tzn. bez tego zbiornika) - wydaje mi sie,
ze gdzies o tym slyszalem, ale moge sie mylic. Zaznaczam, ze nie zalezy mi na kreceniu, tylko na
ciszy! A moze cos innego... ?

2) Niedawno zmienilem obudowe na Codegena i nowy, dopiero co zainstalowany Asus Probe wskazuje
napiecie +12V na 13,63. Powinienem sie tym martwic?

3) Nie wiecie moze gdzie moglbym dostac czarny (lub grafitowy) naped cd, albo chociaz panelik?

4) OT - ale moze ktos sie orientuje, czy w FoxMail'u da sie jakos ustawic polskie litery? Calkiem fajny
klient pocztowy, ale za nic nie moge tego ustawic.

TIA i pozdrawiam

--
Krzysztof Staruch
http://www.krzychosoft.prv.pl