Re: Moc zasilacza

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 09:24:53 MET DST

TJD <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:
> Nic nie rozumiesz. Już na etapie projektowania rozróżnia się
> poszczególne modele i w projektach nie ma tych części. Certyfikaty
> bezpieczeństwa otrzymałyby ponownie wszystkie zasilacze codegena.

Ale Ty ciągle piszesz o kartach dźwiękowych ;) a ja o zasilaczach.
Naprawdę wierzysz, że to co jest przeznaczone do certyfikacji, to jest
to samo co można kupić w sklepach ? I że są "różne modele" Codegena, a
różnią się tylko dodatkowymi opcjami ?? W takim razie powiedz mi, gdzie
w Polsce sprzedawane są, pochodzące od oficjalnego dystrybutora te
mityczne "lepsze modele Codegena" - z kompletem zabezpieczeń i mocą
zbliżoną do tego co na etykiecie. Wątpię, żebyś znalazł takie - rynek w
Polsce został już zepsuty, i nie ma potrzeby sprowadzania czegoś
lepszego.

B.