Re: Abit BD7 2 - opinie ??

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 07:42:13 MET DST

Dla mnie rewelacja. Miałem mozliwoścu uzytkowania Abita KX-333 R który
chodził naprawde rewelacyjnie. Choc może miał dla niektórych zbyt ubogie
wyposażenie jak za tą cenę. Ja uważam jednak jak się kupuje taka płytę to
wisi mi jakiś nędzny kodek AC albo inne scierwo nawet wielokanałowe itp itd
w koncu i tak nie sięgają do pięt mojemu Audigy + DT 2200. Płyta miała 2
wady - za niskie możliwe do ustawienia napięie dla proca 1.85 V co ogranicza
toche możliwości podkręcania. Choć i tak są bardzo dobre bo abit zawyża
lekko napiecia i bez problemu uzyskasz nawet 1.9 V Druga brak USB 2.0 co
prawda pozutek z niego nikły ale przydało by się :))

Z radościa powitałem model KD-7 który usuwa wady które wymieniłem. USB 2.0
dzwięk 6 kanłowy szerokie spektrum napięc, ba nawet karta sieciowa,
Doskonałe wykonanie Abit zmienił wkońcu wentylatorek na mostku pólnocnym
(poprzednie szybko siadały). ładny laminat. Nie mówiuać juz o obsłudze AGP X
8 i DDR 400 MHz

Uzywam takiej od 2 tygodni. Naprawde bezproblemowa. Mam Athlona XP 1700_at_2200
i DDR 512 333 MHz Kingstona do tego 4 X Maxtor 60 GB 7200 ATA 133 w Raid 0
a to wszystko pod Win 2k. Zero problemów bardzo stablina. Choć musze
przyznać ze mam duzo doswiadczenia z rznymi Abitami i poprostu mam wszystkie
ustawienia obcykane w ciemno :)) Bios bije na głowę Asusy mozliwość
regulacji Latencji , opóznień napieć pamięci synchroniżacji AGP za duzo by
wymieniać. Wady poza ceną ... na razie nie znalazłem

Pozdrawiam i zdecydowanie polecam. Płyta dla ludzi wymagajacych i z
doświadczeniem :))