Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 01:01:03 MET DST

TJD wrote:

> Nie zaczynaj ponownie ...wiesz czym to się skończy.

Nie boje sie, bo wiem, ze racje jest po mojej stronie :P

> Ile codegenów spaliłeś?

Osobiscie zadnego bo nigdy bym nie wlazyl go do kompa. Jakis czas temu
padl mi Green 250W, poprostu padl zadnych konsekwencji. Mial chyba ze
3lata. Ciekawe ile codegenow moze poszczycic sie takim wiekiem...
Wracajac do pytania to sie to w liczbach Ci nie podam ale naogladalem sie
sporo codegenow, shido, l&c. Zazwyczaj standard wywalone kondziory, raz
nawet zatrzymal sie na wiatraku.

> Doskonale zrozumiałem.

Co?

> Ja też tylko jutro muszę rano wstać a jest 00:49 :)

Calkiem prawdopodobne, ze swiat sie jutro nie konczy...

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...