Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 00:44:38 MET DST

TJD wrote:

> Nie wiem, czy pamiętasz ale wojna o ECSa już była.... u mnie działa i
> tyle
>:)

Niech sobie dziala, wystarczaja duzo jest problemow z plytami tego
producenta by zaliczyc je do taniego shitu.

> Akurat Codegena nie uzywam ale składałem na nim zestawy ijest ok.

I czy to ma czegos dowiesc? Bo dla mnie nie jest ok skoro dwa zasilacze
jednego producenta tak roznia sie od sibie i maja tendence do palenia
kompa przy za duzym obciazeniu...

> Skoro "bezcenne" to zapłać za kompa 20000zł. Spokój gwarantowany.

Widze, ze nie zrozumiales :/

> Muszę poszukać źródeł.

Mam czas...

--