Re: Nieoryginalny bios

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 00:17:15 MET DST

Robert K wrote:

> Nie wiem, jakie sa szanse, ale najlepiej odkoduj typ plyty, lub conajmniej
> producenta z nadruku, lub naklejki na plycie, nawet czasami byl to nadruk
> na radiatorze Chipsetu.
> Czasami pisze numer FCC ID ............

nic...
google wykazaly ze ludzie maja ten sam problem co ja (zapytania na forach
bez odpowiedzi), do tego kilka stronek z opisami po rosyjsku (mam wrazenie
ze wlasnie tam trafila wieksza czesc tych plyt, bo innych stron brak).

Z software-u znalazlem tylko jakies sterowniki do AGP, USB i UDMA dla
windows 2000 chyba - w kazdym razie nic przydatnego.

Szukalem po plytach z takim chpsetem czegos o podobnych wlasciwosciach i
najlepiej takim samym zdjeciu (wtedy prawie na pewno byla by to ta plyta)
ale tez bez efektu.
Znalazlem jakies plyty ktore mialy 2xDIMM, 2xEDO. Albo mialy 5 zlacz PCI, a
nie jak moja 3.
W kazdym razie takich biosow instalowac nie chce. Jak bym znalazl cos o
takich parametrach jak moja plyta to byl bym sklonny zaryzykowac.