Re: HELP... MOZE BYC PRZEZ TO?

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 23:18:00 MET DST

Użytkownik <traitor__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> CZY PAMIEC DDR 128MB (266) MOZE KOLIDOWAC Z PLYTA GL. (ASUS A7V333) KTORA
> OBSLUGUJE PAMIECI 333? RAM 266 BEDZIE NA NIEJ POPRWANIE DZIALAL? Pytam bo
mam
> problem z uruchomieniem kompa i nie wiem czy mam uszkodzona pamiec, proc
czy
> opisana wyzej niekompatybilnosc. Jezeli wiecie cos w tym temacie to prosze
> pomoc.
>
> ps. komputer nie chce wystartowac. po wlaczeniu dziala tylko zasilacz i
dyski
> twarde bez "ekranu powitalnego"....

> [...]

Cześć!
Nie znam tej płyty, ale ECS K7VTA3V3 normalnie chodzi na DDR-ach 256MB
266MHz
Spróbuj gdzieś sprawdzić procka i pamięć, może u kolegi. To dużo daje. Czy
masz jakieś beep-nięcia z głośniczka? Niektóre ASUSY muszą mieć włożoną
pierwszą pamięć w odpowiednie złącze. Czy wiatrak z CPU włożyłeś też do
odpowiedniego złącza?
Robert.