Celeron 1200MHz Tualatin nie chodzi na Procomp 815EPDA

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 23:25:26 MET DST

Witam!
Pragnę zapytać, czy ktoś już się spotkał z takim felerem i co w tym
przypadku zrobił, aby zaczęło to działać?
Procek, pamięć i inne rzeczy są 100% sprawne, a płyta również była
podmieniana. W serwisie zaklinają się, że jest również sprawna, ale ja sam
przekonałem się, że coś tu nie gra.
Sprawdzałem na SDRAM 128 (różne modele) i Windows98se - robi zwis nawet przy
wgrywaniu windy.
Robert.