ASUS i oczy

Autor: Henryk (h.podolak_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 21:54:19 MET DST

problem z laptopem ASUS L3 - po kilku godzinach pracy zaczęły mnie piec
oczy, następnego dnia był to już solidny ból.
Nigdy dotąd coś takiego mi się nie zrarzyło a pracowałem na różnych
monitorach, w tym na 60 Hz Daewoo...
Laptop ma częstotliwość odświeżania ekranika 60 Hz - ale mówią mi, że to
absolutnie nie powinno mieć wpływu na jakość obrazu (w przeciwieństwie
do monitora CRT)
Nagrałem obraz kamerą video i okazało się że przy ustawieniach 1/120
1/150 and 1/300 sec widać coś co określiłbym jako "pompowanie" obrazu,
takie pulsowanie...
Czy ktoś zetknął się może z takimi problemami? (zaznaczam, że przy pracy
z monitorem CRT nie ma problemów)
Czy może to być powodowane tą pulsacją, jakimś problemem ze świetlówką
podświetlającą ekran czy ciepłum powietrzem wydostającym się przez
szpary w klawiaturze?
http://artinsamples.tripod.com/problem.html

Henryk