Laptop Siemens"a i klawiatura

Autor: Gregory 2 (gregory2_at_2com.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 21:18:15 MET DST

Stawiam dobrą flachę za pomoc w rozwiązaniu problemu
Mam laptopa Siemens Nixdorf PCD-4ND i wielki problem, po uruchomieniu
sprzetu startuje BIOS i pojawia się napis -press enter setup, mam hasło ale
jak je wpisać jak nie działa klawiatura ??? to znaczy reaguje tylko klawisz
enter ( wydając dźwięk). Co ciekawe przy wejściu mozna uruchomić setup
kombinacja klawiszy ESC i CTRL ale tam tez pojawia się prośba o hasło i
...... żadne klawisze nie działają, milczą jak zaklęte, próbowałem różnych
sposobów ale nic nie skutkuje, podłączałem zewnetrzna klawiaturę od mojego
desktopa ale tam na przemian "mrugają" klawisze numlock, capslock, scroll
lock. Co robić czy laptop jest do uratowania ???

--
             Gregory2
mail to : gregory2_at_2com.pl