Stary PC-et i nowoczesna nagrywarka

Autor: neoPiotr (neopiotr_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 20:39:23 MET DST

Cześć.

Jestem posiadaczem prawie czteroletniego komputera z P2 233 MHz, 64 RAM ...
(dysk twardy jest nowy - Barracuda IV 60 GB) ... Niedługo planuję go zmienić
na coś bardziej "współczesnego" ;-) Problem w tym, iż stanie się to dopiero
za kilka miesięcy. Tymczasem na razie bardzo przydałaby mi się nagrywarka
(docelowo przełożę ją do nowego zestawu). W związku z tym mam pytanie. Czy
nowoczesny napęd CD-RW, taki jak na przykład Yamaha CRW-F1E (zaleca się
podobno min. Pentium II 300), mógłby współpracować z moim starym kompem
(byłoby to oczywiście rozwiązanie tymczasowe, przez 2-3 miesiące mógłbym
przeboleć nagrywanie z minimalną szybkością i bez korzystania z bajerów).
Czy byłoby to w ogóle możliwe?

Z góry dziękuję za odpowiedź.