Co jest z tą wielkością dysku???

Autor: Grzegorz B (grzegorzbarbarski_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 19:29:29 MET DST

Witam grupowiczów.
Zaistniała u mnie taka sytuacja: Poszedłem do kumpla, który chciał abym
zainstalował mu na nowo win98 i zrobił partycje. Zerknąłem we właściwościach
dysku, ma 20 G i wziąłem sie za robote. Sformatowałem go ze startówki,
usunąłem podstawową partycje. Chciałem następnie zrobić nieco mniejszą
podstawową partycje. Wszystko ok tylko zauważyłem że fdisk wykrywa już nie
20 G tylko 10 G miejsca do wykorzystania. Zainstalowałem, więc win98 na tej
10G partycji i Partition magic'kiem z pod windowsa chciałem "odzyskac"
brakujące 10G, jednak teraz juz ani nowozainstalowany win98 ani Part.Mag.
nie widzi całego 20 G. Chciałbym dodać że płyta główna jest jakaś starsza.
Prosze o jakieś sugestie.