Re: Czy z jednym bad'em do serwisu?

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 19:02:16 MET DST


coralgol wrote:

>On Wed, 9 Oct 2002 08:49:15 +0200, "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta.onet.pl> you
>wrote:
>
>
>
>>...
>>facet z nim nie meczyl w przyszlosci. Liczba badów dopuszczalnych na dysku
>>wacha sie w zależnosci od dystrybutora od 5 do 70 ale nie 1. Zreszta i tak
>>
>>
>
>dystrybutora? gdzie? w burkina faso?
>ztcw, 1 bad sector, to jak najbardziej wystarczajacy powod do reklamacji w
>polsce. choc z drugiej strony, jezeli jest tylko 1 bad, to bedzie raczej
>"logiczny", a nie "fizyczny" bad i pewnie wystarczy uzycie programu typu wdclear
>lub wipe.
>
>
>
>
Najlepiej zastosować program diagnostyczny ze strony Samsunga -
przetestuje i wyświetli wynik, a jeśli nie ma uszkodzenia fizycznego
usunie błedny wpis o uszkodzonym sektorze. Nawet jeden bad sector jest
podstawą do gwarancyjnej naprawy. Serwis korzysta z programów
diagnostycznych producentów dysku i w zależności od wyniku (dobry czy
zły) zwraca klientowi lub wysyła do dystrybutora.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:43:35 MET DST