Re: Nagrywanie z kasety magnetofonowej

Autor: Jacek Grodzki (jacgro_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 14:35:49 MET DST

In article <aofa27$q8n$1_at_news.tpi.pl>, gregor wrote:

> Witam, czy wie ktos z Was jak nagrac z kasety magnetofonowej plik z dowolnym
> formacie na PCecie ? Mam wierze i czy da sie ja w jakis sposob do nagrania
> pliku ?

Nagrywałem z płyty analogowej LP na CD audio.
Normalnie podłączasz wyjście line out ze sprzętu audio
do wejścia karty dźwiękowej. Odpalasz jakiś prgramik
do nagrywania dźwięku, ustawiasz paramentry i już.
Dostajesz najczęściej plik .wav.

--
Pozdrawiam, Jacek Grodzki
http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html