jeszcze trochę ot: nabój do HP 690C

Autor: Przemek Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 13:57:15 MET DST

Witam

Pisałem kilka dni temu o moich przygodach z napełnianiem głowicy
od HP 690C.
Co ciekawe - prawie nie zaschła (przez pół roku stała w pojemniku
od HP na głowice).
To że drukowała słabo wynikało prawdopodobnie z zatkania otworu
powietrznego na dole. Udało mi się go nieco wyczyścić i drukuje
o wiele lepiej.
Niestety atrament kapie z dysz, przestaje dopiero po tym jak
zalepię otwór na górze głowicy. Coś się musiało uszkodzić wewnątrz.
Wczoraj rozebrałem starą głowicę.
W środku ma toto ciekawą konstukcję - dwa woreczki z folii podpięte
do kanału wychodzącego na zewnątrz (od góry).
To chyba do równoważenia gwałtownych zmian ciśnienia, od podciśnienia
jest chyba otwór z meandrem, na dole.
Wiecie coś może więcej o budowie głowic ?

Pozdrawiam

Przemek