Re: pytanie !!! Tylko nie Philips

Autor: Jago (6abo_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 13:45:57 MET DST

Użytkownik "ar" <admir18_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam możliwość zakupu tanio zabytkowej chyba juz nagrywarki Philips 3610
> podobno od biosu w wersji 3.09 nagrywa płyty 800MB czy to prawda bo jestem
> zielony w temacie i czy jak ma jakis stary bios to mozna go bez problemu
> zamienic na ten nowy. Jesli to mozliwe to chetnie bym ją kupił bo nie stać
> mnie na nową a na prędkości mi nie zależy a i za dużo też nie nagrywam.
> Jesli ktos jest w temacie to bardzo prosze o odpowiedz na grupe albo na
> admir18_at_wp.pl

Nie miala baba klopotu kupila sobie..... Philips'a.
Firma z dobrymi pomyslami i bardzo kiepskim wykonaniem. Tylko zelazka
Philipsa dzialaja troche dluzej niz gwarancja. Poza tym serwisu nie ma (tzn.
jest, ale jakoby go nie bylo ze wzgledu na jakosc napraw). Za to Philips
Polska na moja prosbe o wymiane sprzetu po 3 nieudanych naprawach,
odpowiedzial, ze na przyszlosc postaraja sie produkowac lepiej (sic!). Ale
to troche NTG.

Kup sobie np. LG IDE za niecale 300zl do tego Nero i ... jazda
Jagol