sterowanie zewnetrznymi uzadzeniami

Autor: Adam (adammikutaWYTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 13:37:14 MET DST

Moje pytanie dotyczy sterowaniem zewnetrznymi uzadzeniami przez program. Czy
pisal z was ktos cos takiego? Jak wyglada problem od
strony technicznej tj jakiego portu uzyc, w jaki sposub przekazywane sa dane
(jakiego zedu napiecia pojawiaja sie). Czytalem opisy funkcji ale wiem tylko
jak wysylac dane na port, a ja w zwiazku z tym ze jestem
totalnei zielony w tym temacie chcial bym jakis praktycznych wskazówek.

dzieki za wszelka pomoc
Adam