Re: ECS P6S5AT problem z szybkością IDE

Autor: Feromon (ferromon_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 12:06:36 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> A zainstalowales stery SISa ?
> SISAGP najnowsze chyba z x.10 koncowka
>
> jesli nie to jest to owowiazek
> a jesli to nie zadziala to w rozpakowanym w/w katalogu jest folder
sisfiles
> a tam plik DMA98 & install
> uruchom je i juz bedzie OK

Pomogło!!!!!
Ale nie tak hop-siup.
Najpierw zainstalowałem SISAGP ver 110. Restart - i nic.
No i tam nie ma tego Dma98!
No to restart - sprawdzenie - nie pomogło.
No to może SISAGP wersja 109 - instalacja, restart. Sprawdzenie - q...nie
działa.
No to Dma98 dwuklik - żadnego odzewu. Na inne exe z tego folderu - to samo.
Restart, sprawdzenie - DZIAŁA! Śmiga jak powinno! Dlaczego nie dają dobrych
sterów na CD od płyty głównej!?! To pytanie oczywiście retoryczne...

100 x Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Feromon