Możliwość dokupienia. Czy się opłaca?

Autor: Marcin B (mariazet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 09:15:29 MET DST

Witam.

Mam głośniki XP4+1A firmy Encore i mam pytanie do szanownych grupowiczów.
Czy istnieje możliwość dokupienia głośnika centralnego do tego zestawu?
Na tymże zestawie głośników są na subwoofer-ze podłączenia wszystkich 4
kanałów i z niego to wychodzi jeden kabelek do karty dźwiękowej. Rozumiem
przez to że w środku znajduje się jakiś układzik który rozdziela kanały.
Zapewne oznacza to iż zestaw XP4+1A jest w systemie 4.1 więc jaka najlepsza
by była karta do tego zestawu? Aktualnie mam SB 16 PnP (WDM).

Dzięki za ewentualne odpowiedzi.