Re: pomoc w kupnie scanera

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 07:59:05 MET DST

Użytkownik "Jarosław Czupa" <j.czupa_at_szpital.jaslo.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo prosze o porade co wybrac w cenie do 350 zl.
> Do zastosowan domowych, oczywiscie na usb, w miare szybki.
> Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Mam podobna sprawe (patrz pare postow wyzej), i jesli to Tobie pomoze, to HP
Scanjet 3500 podobno wrzuca strone tekstu do Worda w less than 50s ;)
Jeszcze niedawno znajoma kupila sobie Musteka BearPaw 1200CS - niby szybki,
ale tak jak dla mnie chcialbym cos jeszcze szybszego ;)

Z tymze, ja szukam czegos na USB2, i jestem sklonny za to jakies 200zl
doplacic.

pzdr
Zbyszek