Re: Cena/ wymiana

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_go2.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 01:39:22 MET DST

tomzak3 wrote:
> Moim skromnym zdaniem NIE .

Opcja jest taka: Chce sprzedac stary sprzet (ath +plyta [+ grafa ale to
teraz nie istotne :)] ), i juz go nie bede uzywal, Pytanie co latwiej (i
drozej) uda mi sie sprzedac. Na allegro widzialem chetnych na podobne PIII
po ok 300 zl (sam proc), tyle za mojego athlona nie dostane na pewno
(zwlaszcza, ze jest lekko ukruszony, choc w pelni sprawny). moge probowac
opchnac moj komplet (co mi iespecjalnie wychodzi :( ) albo sprobowac z
nowym.

--
pzdr
Marcin