ThinkPad T21 i wewnętrzny floppy drive

Autor: z.sz (zdzich_at_shaco.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 01:03:44 MET DST

Witam,

mam problem z uruchomieniem napędu dyskietek w tym laptopie.

Napęd DVD działa bez zarzutu, ale kiedy wkładam floppy i chcę go użyć,
krzyczy, że urządzenie nie jest gotowe.
Próbowałem grzebać w opcjach BIOS, kombinowałem z ustawieniami systemu i
nic. Samego flopa nie mam jak sprawdzić.
Gdy w panelu sterowania usunę napęd dyskietek i przeładuję system, wykrywa
go, na chwilę błyska led w napędzie, słychać cichy szczęk i tyle!

Może znajdzie się ktoś mądrzejszy i wytłumaczy, co należy zrobić, aby używać
dyskietek.
Może gdzieś w sieci leży jakiś podręcznik do tego komputera.

Niby mogę pliki przesyłać po sieci, ale i dyskietek trzeba czasem użyć.

W eksploratorze floppy figuruje jako dysk wymienny.
Kupiłem go na Allegro bez dokumentacji.

System: Win 98 SE, 256 MB RAM, 20 GB HDD.

pozdrawiam
z. sz.
zdzich_at_shaco.pl