Re: PanelLCD: LGczy Phillips?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 23:23:36 MET DST

In article <aoki3r$qcc$1_at_news2.ipartners.pl>, astrade.pl wrote:
> Jak chcesz cos przetestowac w domu to kup sobie ASTRONA. W ciagu 5 dni
> mozesz go zwrocic. www.monitorylcd.pl

No właśnie kupiłem i oddałem, bo trochę uszkodził mi oczy :)

Szkoda, że można zwrócić tylko Astrona, bo pewnie z tego wszystkiego, co
jest w cenniku, to coś bym w końcu wybrał. Ale nie kupię monitora, jeśli nie
będę mógł na nim spokojnie popracować przynajmniej 2-3 dni, z moim
komputerem, w moim pokoju i z programami, których normalnie używam.

A swoją drogą, to co stoi na przeszkodzie, żeby tak samo zrobić z monitorem
innego producenta? Tym bardziej, że kupując przez internet i tak można go
zwrócić w ciągu 10 dni, bez żadnego powodu?

Paweł