problem z nagrywarka

Autor: stouno (stouno_at_z.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 22:44:50 MET DST

witam!

dzisiaj zakupilem nagrywarke Teac W540E wersja BOX.
zadowolony przemiescilem sie do domu, zainstalowalem wszystko tak jak trza
(tak mi sie wydaje...). zdazylem wypalic 3 plytki . kiedy chcialem nagrac 4
plyte, Nero wyskoczyl z komunikatem ze w napedzie nie ma plyty :-(
teraz nagrywarka nie czyta zadnych plyt, mowi mi ze w napedzie nie ma
zadnego cedeka. czy ktos ma jakies sugestie, dlaczego tak sie dzieje ?

pozdrawiam i licze na Wasza pomoc!
stouno_at_z.pl

ps. to moja pierwsza nagrywarka i jeszcze nie jestem obcykany. a jak by to
mialo jakies znaczenie to zauwazylem ze kabelek IDE lekko sie wysunal, wiec
po wylaczeniu komputera wsunalem go z powrotem, co jednak nie poskutkowalo
rozwiazaniem problemu :-(