Re: ASUS P2B i uszkodzony port klawiatury

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 22:32:33 MET DST

JACo <jacrok_at_polbox.com> wystukał
(news:p2uqqukb7l14ebmco9qf4gjbrbcpa0ll5v_at_4ax.com):

> Witam
>
> mam plyte jak w temacie z uszkodzonym portem PS/2 klawiatury. w
> biosie jest ustawione zatrzymywanie testu POST po wykryciu bledu
> klawiatury. w zwiazku z tym plyta sie zatrzymuje po wyswietleniu
> informacji o bledzie klawiatury. czy jak podlacze klawiature USB
> to plyta sie uruchomi?
To zalezy od tego, czy w BIOSie zostalo wlaczone wsparcie dla
klawiatury USB. Jezeli nie mozesz naprawic bezpiecznik portu klawiatury
drutem (chociaz na czas przelaczenia stosownej opcji w BIOSie).
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl