Re: Uzytkownicy OKIPAGE 8w

Autor: Badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 17:12:46 MET DST

Użytkownik Piotr Traszycki napisał:
> Mam pytanie do uzytkownikow drukarki OKIPAGE 8w:
> Jakich tonerow uzywacie: oryginalnych czy zamiennikow (jakich) ?
> Czy zamienniki nie spowoduja szybszego zuzycia drukarki
> i czy zapewniaja taka sama jakosc i wydajnosc wydruku?
> no i gdzie kupic w/w najkorzystniej...?

Dołączam się do pytania bo kończy mi się gwarancja na drukarkę więc
będę mógł bez obaw na materiały alternatywne :-) A co do kosztów to
uważam, że lepiej kupować gotowe pojemniki z tonerem niż napełniać
samemu-różnica w cenie nie jest duża(kilka PLN) a producent daje
gwarancję w razie uszkodzenia drukarki z winy toneru. A toner
kosztował około 60PLN.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)