Odp: gigabyte mam wielki problem :)

Autor: Piotr (kot919_at_o2.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 22:17:11 MET DST

> Dowiedzialem sie wlasni ze juz nie bedzie produkowna aplyta glo. ga 7 vrx.
> Sa tylko na kt 400 ga 7 va. Slyszalem ze chipsety kt 400 sa
> niedopracowane??? i wydajnosc jest nizsza niz przy kt333 ? Czy to prawda i
> co mam zrobci wg Was , czekac i szuakc na tej pierwszej plyty czy bez
laski
> kupic na kt 400

            Co do zaprzestania produkcji to nie wiem ale chipset KT400 jest
wydajniejszy od swojego poprzednika pod warunkiem ze zamontowane jest pamiec
333MHz. Obsluga szybszej pamieci jest troszke niedopracowana. Moze dlatego
VIA twierdzi ze oficjalnie KT400 nie obsluguje nowych DDR'ow
            Po przestudiowaniu wielu postow jak i opisow oraz testow
zdecydowalem na zakup GA-7VAXP z KT400.