Re: Utrada Danych

Autor: Dana (dana1000_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 21:24:48 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Sadowski" <ksadowski_at_post.pl> napisał w
wiadomości news:aojocf$mbb$1_at_news2.tpi.pl...
> Wystapil taki problem.
> Jest dysk 60 GB, podzielony na trzy partycje Jedna primary 5GB druga
> extended 55GB na ktorej sa dwie partycje logiczne 40 GB i 15 GB.
Wszystkie
> partycje sa FAT32. Pwnego razu po starcie komputera okazalo sie ze na
dysku
> D partycja 40GB brak jest danych (na pewno nie byla formatowana).
Partition
> Magic pokazuje istnienie danych na tej partycji.
> Prosze o pomoc w tej sprawie. Jak sie zabrac do problemu

Istnieja programy do odzyskiwania danych - mialam podobny problem tyle,
ze z partycja NTFS.
Wykorzystalam Runtime's DiscExplorer for NTFS - z tego co wiem istnieje
wersja dla Fat32.
Fakt program moze nie jest "user frendly" - ale wszystkie dane udalo mi
sie odzyskac.

--
Pozdrawiam
Dana