Re: AMD i Pascal, Delphi

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 19:10:03 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" ...

> Nie o to chodzilo :P

A ja mam swoje zdanie :P Często biegunowo odmienne od Chektorowego ;)

> Wogle bida ostanio zadnego ECS'siarza i tego typu :/

eeech...nędza....

> Moze mi oddac ;)

hehe...
Musiałaby najpierw mieć ;) Chciałem jej kupić, bo teraz
promocja...Wyśmiała mnie...Chaciała Corsę...To ja to chromolę, niech
bierze Astrę, a ja pocichutku rozglądam się za czymś dla siebie....

> No prosze jaki szybki jestes ;)
> Tylko teraz nie prwadz :P

Po dużym piwie Schumacher to przy mnie neptek...:P
trochę offtopic, co... ?

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl