Re: Fic va503+ i grafika

Autor: Mirek (mirek_777_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 19:12:08 MET DST

Czee!

Robi> Uuuu, te płyty mają problemy z kartami agpx4, u mnie na tej płycie
g-force chodził tak samo jak voodoo bansche!!!, bo dla g-forca podstawa to
procek i dobry transfer z/do pamięci. Zamiast g-forca proponuje voodoo3,
niektóre gierki nawet by ładnie chodziły, ale jak chcesz grać w jakieś
nowsze to niestety, nowa płyta proc+obudowa+g-force min. mx400.

Dzięki wielkie, mylałem jeszcze o TNT2 alechyba wezmę vodooo mimo
niewspomagania gl

Pozdrawiam
Mirek