Re: Nec 791 i przelatujace paski

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 18:34:07 MET DST

Użytkownik <sorin_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie, co to moze byc i co z tym zrobic ? Od czasu do czasu
> pojawiaja sie przezroczyste poziome pasy, ktore szybko "przelatuja"
> przez ekran. Trwa to jakies 2-3s. Podobne pytanie widzialem kiedys
> juz na grupie, ale nie moge znalezc tego posta.

Hmm.
Nie wiem, z czyms takim sie nie spotkalem w "normalnych" warunkach.

Pytacznie
Czy Telefon bezprzewodowy(lub komorkowy) nie jest aby blisko
 monitora gdy ten efekt wystepuje - i czy aby nie dzwoni lub nie
"gada" z siecia w tym czasie ?

Jesli odpowiedz brzmi tak, to juz wiesz co jest przyczyna, kazdy
monitor CRT tak zareaguje.

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and