podkrecanie p4 2GHz

Autor: obywatel F. (links_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 16:06:04 MET DST

Pytanie przede wszystkim kieruję do użytkowników tegoż procesora.
Mam zamiar taki posadzić na płycie Abit BD7 II.
Na ile można podkręcić ten procesor by pracował stabilnie, przy standardowym
chlodzeniu (żadnych bloków wodnych czy peltierów) na takiej płycie.
Obecnie mam 1,6_at_2,36 na takiej płycie przy zwiększonym napięciu o 10%
Ciekawe czy wersja 2GHz też się tak kręci?