!!!!!!!! awaria czy virus???, pilne!!!!

Autor: Jaro (jaroc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 14:32:58 MET DST

Witam!
Mam problem z ktorym spotykam sie pierwszy raz.

konfiguracja kompa:
2x Athlon 2000 mp
plyta ASUS A7M266-D
RAM 2x 512 DDR registred Kingston
obudowa chiefftec big dragon + 3 dodatkowe wiatraki

objawy:
komputer pracowal od 4 miesiecy bez zarzutu bez zadnych zmian w konfiguracji
nigdy w zaden sposob nie byl krecony. Ma orginalne coolery AMD kupione razem
z prockami.
Dzisiaj podczas pracy bez obciazenia nastapil reset, po podniesieniu systemu
to samo. Nastepnie zwis przy inicjalizacji biosu.
Nastepny reset wywolal juz tylko przerywane beepsy. (W instrukcji od plyty
oznacza to przegzanie proca) Zresetowalem bios i komputer uruchamia sie ale
zaraz potem sie wiesza.

Nie wiem za co sie chwycic a projekt czeka :( bardzo prosze o jakies
naprowdzenie, moze to virus bo w przegzanie nie wieze, bo niby jak to moglo
by sie stac skoro zawsze chodzil i mial temperature spoko nawet w najwieksze
upaly. Wiatraki pracuja bez zazutu.
Nie tak dawno ktos mi opowiadal o takich dokladnie objawach ale finalu nie
znam bo to byl komp na gwarancji i poprostu pojechal do serwisu. Moj ma
gwarancje za oceanem tak ze odpada :)

Pozdrawiam
    JaroG