Re: ATI vs. nVidia

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 13:15:37 MET DST

Piotr <Kot> wrote:

> Jeszcze mie mam ale mysle o Philips'ie 107P20
> Tam na rozdzieleczosci 1024x768 odswieżanie wynosi 115Hz

Patrz na obraz a nie max odswiezanie. W jakiej cenie jest ten Philips.
Dla mnie Philipsy zawsze tylko fajnie wygladaly :/

> Chcialbym aby moja karta wpelni wykorzystala jego mozliwosci zarowno
> w grach jak i na DivX'ie

Przeczytales recke na www.twojepc.pl?
Ja mam R8500LE szafira. Obraz bardzo dobry zarowno na monotorze jak i TV

BTW odpowiadaj pod cyatatmi i wycinaj zbedne czesci postu

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...