Re: atrament

Autor: zmijeq (zmijka_2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 12:10:11 MET DST

czesc

Mam juz swojego Lexmarka 3200 ponad 3 lata i ciagle jade na tych samych
katdridzach :)
Oczywiecie juz je 2 razy napelnialem za pomoca zestawu Inktecu (60zl), tylko
ze teraz czekam az mi sie wyczerpia i sprobuje uzyc zwyczajnego tuszu
pelikana za kilka zeta :). Zestaw ten jest godny uwagi poniewaz w komplecie
ma on specjalny uchwyt na katdridza, ktory sluzy do udrozniania glowic i
musze przyznam ze zdaje on egazmin. Trik polega na odsysaniu tuszu od dolu,
czyli przez glowice, i jest to narazie jedyny znany mi skuteczny sposob na
przetkanie dysz katdridza (a probowalem juz roznych sposobow: od cieplej
wody do denaturatu, co przydaje sie na gre wstepna przed wlasciwym
odsysaniem :)

zmijeq ^2^